دکتر صادق آقاجری

دکتر آقاجری متخصص لثه و ایمپلنت، در حال حاضر با بیش از 17 سال سابقه دندانپزشکی، یکی از برترین متخصصان ایمپلنت و لثه ایران محسوب میگردند.

5 دقیقه با دکتر آقاجری

برای آشنایی بیشتر با دکتر صادق آقاجری تماشای این ویدئو به شما پیشنهاد میشود.

برخی از گواهینامه های بین اللملی دکتر صادق آقاجری

متخصص لثه و ایمپلنت

 دکتر صادق آقاجری پزشک خوش اخلاق و مهربانی که در سال 1377 وارد دانشکده دندانپزشکی جندی شاپور اهواز شدن و با گذراندن دوره 6 ساله دندانپزشکی عمومی از این دانشکده بزرگ دندانپزشکی فارغ التحصیل شدند.  دکتر آقاجری بعد از دوره عمومی اقدام به گذراندن دوره تخصص ایمپلنت و لثه نمودن و با معدل ممتاز فارغ التحصیل شدند. ایشان دارای برد تخصصی لثه و ایمپلنتولوژی میباشند.

مرکز ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری

آقای دکتر آقاجری یکی از بهترین متخصصان در شهر تهران است که در سال ۱۳۸۲ از رشته ی دندان پزشکی فارغ‌ التحصیل شد و در امتحانات تخصصی شرکت کرده و رتبه‌ ای عالی را کسب کردند و در دانشگاه جراحی لثه قبول شدند.

درباره رضایت کار از دکتر صادق آقاجری باید به شما عزیزان بگوییم که جزو پزشکانی هستند که بیشترین میزان رضایت مشتریان را داشته اند. در واقع تقریبا می توان گفت هر کسی که برای ایمپلنت در تهران پرس و جو کرده باشد حتما نام مرکز ایمپلنت دکتر صادق آقاجری را شنیده است.

درباره قیمت مرکز ایمپلنت دکتر صادق آقاجری هم باید با شما بگوییم که قیمت ایمپلنت دندان به موارد مختلفی بستگی دارد که ما در مستر ایمپلنت به آن پرداختیم

درباره کار آقای دکتر صادق آقاجری باید بگوییم، اول از همه بستگی به ایمپلنتی که شما انتخاب کرده اید، دارد که به چه اندازه دارای کیفیت و از برند معتبری باشد.

 اما موضوع بعدی که در تمیز بودن کار ایمپلنت شما تاثیر زیادی دارد، متخصصی است که به آن مراجعه می ‌کنید که باید بگوییم با انتخاب آقای دکتر آقاجری، دیگر هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشید که تا به حال تمامی مراجعه کنندگان را از خود راضی نگه داشته است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری

با توجه به اینکه دکتر آقاجری دارای شهرت بسیاری در زمینه ی ایمپلنت هستند بسیاری از افراد می خواهند بدانند که نام کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری چیست و کجاست؟ تا به حال آقای دکتر صادق آقاجری در چند کلینیک فعالیت داشته ‌اند و سابقه های زیادی دارند که با یک سرچ ساده می توان آدرس آنها را دریافت کرد.

برای مثال:

 کیلینک آیریک

کیلینیک ماهرو

کیلینیک درخشان

و….

دکتر آقاجری علاوه بر شهر تهران در شهر اهواز هم فعالیت داشته اند که همچنین در این شهر هم فعالیت های بسیاری داشتند و در کلینیک های مختلفی سابقه داشتند، برای مثال:

کلینیک ماد

کلینیک خانواده و …

در صورتی که قصد دریافت مشاوره در مورد ایمپلنت و یا انجام ایمپلنت را دارید، می توانید به کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری مراجعه کنید. همچنین بهتر است بدانید که دکتر آقاجری جدا از کلینیک هایی که در آن ها فعالیت دارند، در بخش جراحی، بخش دندان پزشکی بیمارستان های فوق تخصصی نیر فعالیت دارند.

بعضی از افراد بیشترین چیزی که برایشان در مورد کلینیک ها و مرکز ایمپلنت مهم است طرز رفتار و اخلاق دندان پزشکی که به آن مراجعه می کنند است.

 باید در این خصوص به شما عزیزان بگوییم که آقای دکتر صادق آقاجری با تمامی کسانی که به ایشون مراجعه می کنند بسیار محترمانه و خوشرو رفتار می کنند که همه را از خود با این رفتار خوب و گرمشان راضی نگه داشته اند.

همچنین کلینیک هایی که آقای دکتر آقاجری در آن ها فعالیت داشته اند کلینیک های معمولی نیستند و به راحتی هر فردی را قبول نمی کنند، اما آقای دکتر در بیشتر این کلینیک ها در شهر تهران و اهواز فعالیت و سابقه داشته اند.

دکتر صادق آقاجری تو مستر ایمپلنت 10 ستاره است

10/10