آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »

ایمپلنت آلمانی icx آی سی ایکس | قیمت ایمپلنت icx

ایمپلنت آلمانی icx آی سی ایکس

در این مقاله قصد داریم به ایمپلنت آی سی ایکس بپردازیم. برندهای ایمپلنت آلمانی دندان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل مهم در موفقیت و کیفیت یک ایمپلنت می باشد.

ایمپلنت آلمانی آی سی ایکس یکی از ایمپلنت‌های جدید و به روز محصول کشور آلمان است. این نوع ایمپلنت در بازار ایران با انواع مختلفی موجود و قابل عرضه می‌باشد.

 به جرات می‌توان گفت امروزه در بیش از ۱۰۰ کشور مورد استقبال بیماران و جراحان کاشت ایمپلنت دندان قرار گرفته است و یکی از بهترین برندهای با کیفیت در کشور عزیزمان ایران است.

رزرو وقت مشاوره و معاینه رایگان

برای ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان شماره تماس خود را بگذارید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ایمپلنت آی سی ایکس چیست؟

ایمپلنت icx بهترین جایگزین برای دندان‌های از دست رفته محسوب می‌شود و این برند در اکثر کلینیک‌های معتبر دندانپزشکی موجود است. انتخاب برند ایمپلنت با کمک مشاوره دندانپزشک انجام می‌شود، زیرا که آن‌ها در این مورد تخصص دارند.

ایمپلنت آلمانی ای سی ایکس در افزایش اعتماد به نفس شما تاثیر بسزایی دارند چرا که ظاهر آن‌ها بسیار جذاب و شیک است. به همین دلیل اکثر افراد سلبریتی این برند را برای ایمپلنت انتخاب می‌کنند. بنابراین باید انتظار داشته باشید که ایمپلنت آلمانی ای سی ایکس هزینه بالاتری نسبت به سایر برندها داشته باشد.

همچنین این نوع ایمپلنت از بهترین برندهای اروپایی محسوب می‌شود. همانطور که در بالا گفتیم ایمپلنت  ای سی ایکس یکی از ایمپلنت‌های جدید و به روز محصول کشور آلمان است.

 این برند در رده بندی که برای انواع برندهای مختلف در سراسر جهان انجام شده است، در رده ایمپلنت های متوسط به بالا قرار دارد و از لحاظ اقتصادی دارای قیمت بسیار مناسب و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

متخصصین ما در مرکز ایمپلنت در غرب تهران، با بهره گیری از متخصصین دندانپزشکی ماهر و با تجربه و با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دندان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مقاله مرتبط: مقایسه قیمت لمینت در ایران و سایر کشورها

قیمت ایمپلنت آلمانی

یکی از انواع ایمپلنت های معروف و محبوب در ایران ایمپلنت آلمانی است که در اینجا درباره ی قیمت ایمپلنت آلمانی آن به طور خلاصه ای صحبت خواهیم کرد. در واقع ایمپلنت آلمانی نسبت به بقیه ی ایمپلنت قیمت بالاتری دارد اما با این حال از محبوبیت زیادی بهرمند شده است.

 برای اطلاع بیشتر شما عزیزان باید به شما بگوییم که این قیمت ها روز به روز تغییر می کنند. در اینجا قصد داریم کمی بیشتر در این مورد به شما عزیزان توضیح دهیم.

بهتر است بدانید که قیمت برند های خیلی معروف ایمپلنت های آلمانی امروزه از ۱۳ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون تومان می ‌باشند.

ایمپلنت آلمانی در واقع قیمت های متفاوتی دارند و بسته به برندی که خریداری می کنید و تعداد دندان هایی که تصمیم به ایمپلنت کردن آنها دارید و همچنین مرکزی که به آن مراجعه خواهید کرد، دارد.

اگر بخواهیم بیشتر توضیح بدهیم اینطور است که اگر شما تصمیم به ایمپلنت کردن یک دندان داشته باشید، قیمت هر واحد ایمپلنت صد‌در‌صد قیمت بالاتری نسبت به ایمپلنت کردن چند دندان و یا کل دهان دارد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در روند قیمت ایمپلنت دندان تاثیر زیادی دارد این است که به چه روشی بخواهید ایمپلنت را استفاده کنید‌. برای مثال گاهی افراد ایمپلنت می کنند برای زیبایی، خب قطعا این یک موضوع جدا است با قیمتی متفاوت و همچنین افرادی هستند که ایمپلنت می کنند برای حل مشکلی که دارند و همچنین این افراد هم هزینه متفاوتی را باید پرداخت کنند.

عمر ایمپلنت آلمانی

اول از هر چیزی درباره طول عمر ایمپلنت آلمانی باید بگوییم که بستگی به برند آن دارد و تنها آلمانی بودن آن تاثیر چندانی در طول عمر آن ندارد، اما به طور کلی نمونه های با کیفیت ایمپلنت آلمانی حدود ۲۰ تا ۳۰ سال عمر می ‌کنند.

در اینجا چند تا از برند های آلمانی همراه با طول عمر آنها را بیان خواهیم کرد:

ایمپلنت icx طول عمر آن ۱۱سال

ایمپلنت general طول عمر ۱۲ سال

ایمپلنت bego  طول عمر ۱۵ سال

و ….

در بالا به صورت تقریبی طول عمر چند تا از برند های آلمانی را برای شما عزیزان مثال زدیم تا متوجه شوید که طول عمر همه‌ ی آنها به طور یکسان نیست.

یکی دیگر از عواملی که در طول عمر ایمپلنت شما تاثیر دارد، دندان ها و لثه های خودتان است که در چه حد می ‌تواند ایمپلنت را نگه دارد.

همچنین یک مورد مهم دیگر نیز در این خصوص است که این مورد هم ربطی به برند یا آلمانی بودن ایمپلنت ندارد، آن هم این است که خودتان چقدر از ایمپلنت های دندانتان مراقبت کنید. قطعا فردی که هیچ مراقبتی نمی کند عمر ایمپلنت هایش کمتر از فردی است که تمامی مراقبت هایی که دندان پزشک تاکید بر آنها داشته و سفارش کرده را رعایت کرده است. پس به این موضوع هم دقت زیادی کنید.

ایمپلنت کره‌ای بهتر است یا آلمانی؟

به صورت کلی بخواهیم به این سوال فکر کنیم که ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟ باید تفاوت های آنها را در نظر بگیریم:

ایمپلنت کره‌ای دارای کیفیت بسیار بالایی است و همچنین طول عمر زیادی هم دارد و فروش بسیار بالایی را به دلیل به صرفه بودن قیمت هایش دارد و دارای محبوبیت زیادی است. بنابراین از آنجایی که این ایمپلنت فروش زیادی داشته است و جدا از این مواردی که اشاره کردیم در عین داشتن قیمت مناسب کیفیت مطلوبی را نیز دارد، یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که قصد ایمپلنت کردن دارند.

ایمپلنت آلمانی هم همچنین دارای کیفیت و محبوبیت زیادی است اما تفاوتی که در این مورد وجود دارد، این است ایمپلنت آلمانی دارای قیمت بالایی است به طوری که هر کسی با هر شرایط اقتصادی نمی تواند یکی از برند های معروف آن را خریداری کند و این مشکل است.

موضوع بعدی که ایمپلنت کره‌ای و آلمانی در آن تفاوت دارند، این است که کیفیت ساخت آنها با هم متفاوت است. به طوری که کیفیت ساخت ایمپلنت آلمانی بسیار بالا است، کیفیت ایمپلنت کره‌ ای هم بسیار بالا است اما در مقایسه با ایمپلنت آلمانی از کیفیت کمتری بهره‌مند است.

موضوع بعدی در دسترس بودن ایمپلنت است که باید بگوییم پیدا کردن ایمپلنت های معروف آلمانی کمی دشوار و سخت است و مدتی زمان می برد اما ایمپلنت کره‌ ای بسیار رایج و در دسترس است.

 و آخرین تفاوتی که این دو ایمپلنت با یکدیگر دارند، درصد کاشت موفق این ایمپلنت ها است که درصد کاشت موفق ایمپلنت آلمانی نبست به درصد ایمپلنت کره‌ ای بیشتر است.

نمایندگی ایمپلنت icx

همینطور که میدانید ایمپلنت icx یکی از برند های ایمپلنت معروف کشور آلمان است که مانند دیگر برند های این کشور دارای کیفیت بالایی است. این برند از سال 2004 شروع به فعالیت کرده و از 1390 شروع به فروش در ایران و هم اکنون یکی از بهترین برند های ایمپلنت آلمانی است.

کیفیت زیاد ایمپلنت icx  رضایت تمامی مشتریان که از این برند خریداری کرده‌اند را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. این ایمپلنت یکی از ایمپلنت های استاندارد است که مورد رضایت و تایید تمامی دندان پزشک ها قرار گرفته است.

در پایین به ویژگی های فیکسچرهای این ایمپلنت اشاره می کنیم:

  • دارای دوام بالایی است.
  • به راحتی در دهان قرار می گیرد.
  • هنگام جویدن غذا و یا حرف زدن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
  • شکل مخروطی دارد.

و …

در بالا فقط به چند تا ویژگی های معروف ایمپلنت icx  اشاره کردیم که همین موارد سبب محبوبیت زیاد آن در میان مردم شده است.

درباره کیفیت این ایمپلنت ما به شما اطمینان کامل را می دهیم که هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا تمامی افراد که تا به حال از این ایمپلنت استفاده کردند راضی بوده اند و پشیمانی نداشته ‌اند. برای خرید این ایمپلنت می توانید به نمایندگی ایمپلنت icx معتبر مثل مستر ایمپلنت مراجعه کنید.

عمر ایمپلنت آی سی ایکس

دوام و عمر ایمپلنت آی سی ایکس به کیفیت مواد به کار رفته در این برند بستگی دارد. البته تکنولوژی و روش ساخت این برند منحصر به فرد است به همین دلیل طول عمر بالاتری نسبت به سایر برندها دارد.

نحوه نصب ایمپلنت آی سی ایکس، روش ساخت و مراقبت شما پس از کاشت ایمپلنت، طول عمر آن را تعیین می‌کند. البته توجه داشته باشید در صورت مراقبت صحیح و اصولی از ایمپلنت می‌توانید طول عمر آن‌ها را افزایش دهید.

عواملی مانند عادات بد مثل دندان قروچه حین خواب‌، شکستن اشیای سخت با ایمپلنت، سیگار و مشروبات الکلی طول عمر آن‌ها را کاهش می‌دهد. برای بالا بردن ماندگاری ایمپلنت آلمانی می‌بایست از مصرف نوشابه‌های رنگی، بستنی و آبمیوه کارخانه‌ای کم‌تر استفاده کنید زیرا که ایمپلنت تغییر رنگ داده و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

بنابراین طول عمر آن کاهش می‌یابد. در صورتی که بهداشت دهان و دندان را به درستی رعایت کنید طول عمر ایمپلنت آلمانی icx به 20 سال هم می‌رسد.

ایمپلنت icx

ایمپلنت icx کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از عوامل موثر در کیفیت icx ایمپلنت، کیت های جراحی ایمپلنت است. این کیت ها قابلیت استریل شدن و استفاده مجدد دارند که این پک ها دارای کاربرد آسان و امنیت جراحی ایمپلنت هستند و شما با خیال راحت می توانید این برند را انتخاب کنید که در تمامی قطرها تولید می شوند.

به این نکته توجه کنید که عمر این محصول بسیار بالا بوده و دلیل این مزیت، کیفیت بالای تولید و استفاده از تکنولوژی مدرن در ساخت آن است. برای ایمپلنت باید از برندهایی که عمر طولانی دارند استفاده کنید که برای تشخیص این موضوع بهتر است با پزشک معتبر مشورت نمایید.

محصولات ایمپلنت آی سی ایکس

علت معروف بودن برند ای سی ایکس دارا بودن انواع فیکسچر است که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:
فیکسچر آی سی ایکس premium: مهم‌ترین فیکسچر در بین برند ای سی ایکس است. علت این اهمیت، ویژگی منحصر به فرد و عملکرد بالای آن بوده که استانداردهای ایمپلنت را کسب کرده و کاشت ایمپلنت با این فیکسچر بسیار موفقیت آمیز بوده است.

فیکسچر active master: این فیکسچر برای ایمپلنت‌ فوری و یک روزه بسیار کاربردی است. از آنجایی که ایمپلنت فوری باید فیکسچر مخصوص به خودش را داشته باشد، اکثر دندانپزشکان از این نوع فیکسچر برای ایمپلنت یک روزه استفاده می‌کنند.
پایداری این نوع پایه باعث شده تا انتخاب بهتری نسبت به سایر فیکسچرها داشته باشد. البته در صورتی که تراکم استخوان در محل ایمپلنت کافی نباشد با انتخاب این پایه، دیگر جای نگرانی برای پس زدن ایمپلنت نیست.

فیکسچر مینی آی سی ایکس: در صورتی که فضای ایمپلنت کافی نباشد، دندانپزشکان از این پایه استفاده می‌کنند. چرا که ابعاد این فیکسچر کوچک بوده و به خوبی پاسخگوی فضاهای خالی است

قیمت ایمپلنت آلمانی icx

بهتر است بدانیم که قیمت ایمپلنت icx به موارد مختلفی بستگی دارد، برای مثال به برند ساخت آن کشور و هزینه‌های جانبی آن مثل روکش موقت، روکش زیرکونیوم و جراحی پیوند استخوان بستگی دارد.

همچنین دلیل تفاوت قیمت برندهای ایمپلنت به کیفیت سطح آن و سابقه ساخت و کمپانی تولیدکننده آن نیز رابطه مستقیمی دارد. جالب است بدانیم که همه ایمپلنت‌ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و تنها از لحاظ کیفیت با یگدیگر تفاوت دارند.

.شما می توانید برای مشاهده قیمت ایمپلنت به لینک زیر مراجعه کنید.

جمع بندی

به طور کلی قیمت ایمپلنت آلمانی و سوئیسی از قیمت ایمپلنت کره ای مناسب تر است. هدف شرکت های تولید کننده این برند، قیمت مناسب در عین حال ارائه کیفیت بالا است. این مزیت باعث شده تا ارزش خرید icx ایمپلنت بالاتر از سایر برندها باشد. همچنین پزشک و کلینیکی که برای ایمپلنت انتخاب می کنید هم در قیمت آن موثر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم زیر شماره خود را وارد کرده تا از مشاوره رایگان دندانپزشکی مسترایمپلنت استفاده نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

1/5 - (1 امتیاز)