آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »
ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی

ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی | قیمت ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی | قیمت ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی

ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی

در این مقاله قصد داریم به ایمپلنت فرانسوی ام آی بی بپردازیم. ایمپلنت یا کاشت دندان یکی از روش های بسیار مناسب برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته است. در این روش که توسط پزشک متخصص انجام می گیرد متریال ویژه جای ریشه ی دندان را می گیرد و بر روی آن تاجی که شبیه دندان است؛ وصل می گردد. بنا به درخواست ایمپلنت تک دندان و یا ایمپلنت تمام فک به صورت جداگانه انجام می شود.

وجود استخوان کافی برای ایمپلنت دندان یا کاشت دندان ضروری است. در صورتی که تراکم کافی استخوان موجود نباشد نمی توان از آن استفاده کرد. در این حالت روشی برای تقویت آن انجام می گیرد که اصولا به آن پیوند استخوان گویند.

رزرو وقت مشاوره و معاینه رایگان

برای ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان شماره تماس خود را بگذارید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ایمپلنت فرانسوی

این برند ایمپلنت در بین برندهای اروپایی جایگاه ویژه ای دارد و همواره در حال گسترش است. اکثر برندهای فرانسوی تکنولوژی ساخت ایمپلنت های آمریکایی را الگوی کار خود قرار می دهند. این برند به زودی در سطح اروپا دارای پیشرفت چشم گیری می شود.

انواع ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی مانند سایر ایمپلنت های اروپایی دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند.
ایمپلنت فرانسوی AXIOMI : از برند آنتوژیر سابقه طولانی در تولید تجهیزات دندانپزشکی دارد که طراحی بسیار ساده اما با کیفیتی را در راستای کار خود قرار داده است.
ایمپلنت فرانسوی IDI: بسیار معروف است که طراحی های متنوعی در فیکسچر دارد.
ایمپلنت mib:یکی از محبوبت ترین و باکیفیت ترین ایمپلنت های اروپایی محسوب می شود که در ایران هم بسیار معروف است. از ویژگی های منحصر به فرد این برند می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن اشاره کرد. همچنین خدمات پس از فروش ایمپلنت فرانسوی mib باعث شده تا در میان مشتریان محبوبیت زیادی داشته باشد.

ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت mib

قبل از انتخاب mib implant باید به ارزش خرید آن توجه کنید. ارزش خرید شامل تناسب بین کیفیت و قیمت مناسب محصول است. به طور کلی ایمپلنت فرانسوی ارزش خرید بالایی دارد. کیفیت این نوع برند از سمت شرکت تولید کننده آن کاملا تضمین شده است و شما با خیال راحت می توانید آن را انتخاب کنید.

قیمت ایمپلنت فرانسوی

قیمت ایمپلنت دندان به برند سازنده آن بستگی زیادی دارد. برندهای آمریکایی، سوئیسی، اروپایی و کره ای از انواع مارک های ایمپلنت هستند که ایمپلنت فرانسوی جز برندهای اروپایی محسوب می شود. به طور کلی قیمت ایمپلنت فرانسوی نسبت به ایمپلنت آمریکایی و سوئیسی قیمت پایین تری داشته و همچنین قیمت آن در مقایسه با برندهای آمریکایی بسیار مناسب تر است.

جمع بندی

برندهای متفاوت و زیادی برای ایمپلنت موجود است که هرکدام دارای کیفیت مخصوص خود هستند. قیمت ایمپلنت کره ای نیز یکی از انواع برندهای ایمپلنت هستند که در کنار قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی هستند و توانستند توجه افراد زیادی از جمله پزشکان متخصص ایمپلنت دندان را به خود جلب کنند.

شما می توانید برای مشاهده قیمت ایمپلنت به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت فرانسوی idi

به طور خلاصه باید درباره قیمت ایمپلنت های فرانسوی به شما عزیزان بگوییم که در کل دارای قیمت بالایی هستند.

 در صورتی که کیفیت خوبی برای ایمپلنت خود می خواهید باید با قیمت بالایی آنها را خریداری کنید. اما متخصصان ما در تیم مستر ایمپلنت‌ برای شما عزیزان یک پیشنهاد عالی دارند، خرید ایمپلنت فرانسوی idi  که با وجود دارا بودن قیمت مناسب، کیفیت عالی را نیز دارا است.

بعضی از افراد با شنیدن قیمت پایین این ایمپلنت پیش خود فکر می کنند که دارای کیفیت پایینی هم است اما اصلا اینطور نیست.

 ایمپلنت فرانسوی idi  پیشنهاد بسیار خوبی برای شما عزیزان است که قیمت خیلی مناسبی دارد .که شما عزیزان می توانید با تهیه ی این ایمپلنت‌ از تیم مستر ایمپلنت‌ یک تیر و دو نشان بزنید! هم ایمپلنت‌ خوب و با کیفیتی داشته باشید و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

البته توجه داشته باشید که قیمت ایمپلنت فرانسوی idi نوسانات زیادی دارد و به هیچ وجه ثابت نمی‌ ماند. به طور کلی برای شما مثالی از این قیمت های گوناگون می زنیم، با وجود اینکه شما قطعا در لحظاتی که این مقاله را می خوانید این قیمت تغییر کرده است:

قیمت ایمپلنت فرانسوی idi  بین ۸ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان است. اما باز هم به شما عزیزان یاد‌آوری می کنیم که احتمال اینکه قیمت بالاتر رفته باشد زیاد است.

ایمپلنت بایوتک فرانسوی

ایمپلنت بایوتک فرانسوی یکی از بهترین و محبوب ترین ایمپلنت هایی است که تا به حال در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی داشته است. که از هر لحاظی که شما عزیزان به آن فکر کنید و نگران آن باشید، باید بگوییم که کامل است.

 چرا که تا به حال تمامی کسانی که از این برند فرانسوی استفاده کرده اند، از آن رضایت کامل دارند. پس برای خرید چ ایمپلنت بایوتک فرانسوی هر چه سریعتر می توانید از طریق تیم تخصصی مستر ایمپلنت‌ اقدام کنید.

درباره ی قیمت این ایمپلنت باید به اطلاع شما عزیزان برسونم که با پایین ترین قیمت ممکن به شما عزیزان به فروش می رسد.

از لحاظی دیگر اگر بخواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم، کیفیت ایمپلنت بایوتک فرانسوی است، که باید بدانید جدا از قیمت مناسبی که دارد و برای تمامی وضعیت های مالی مناسب است، همچنین از کیفیت بسیار زیادی برخورد دار است.

که همینطور که در بالا گفتم تمامی افرادی که از این ایمپلنت استفاده کرده اند، راضی بوده اند. در واقع کیفیت ایمپلنت‌ های فرانسوی به گونه ایست که نیازی به تبلیغات ندارند و خود مراجعه کنندگان تبلیغ آنها را می کنند.

درباره ی طول عمر این ایمپلنت برای شما عزیزان باید بگوییم که عمر بسیار طولانی برای شما میکند و ما درباره طول عمر ایمپلنت بایوتک فرانسوی به شما عزیزان تضمین می دهیم.

نمایندگی فروش ایمپلنت idi

در خصوص نمایندگی فروش باید ایمپلنت idi   بدانید که با وجود کیفیت بسیار مناسبی که دارند، بهتر است حتما از یک نمایندگی معتبر تهیه شود. یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش ایمپلنت های فرانسوی، کره ای و … در ایران مستر ایمپلنت‌ است که می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد.

پیش از آنکه اقدام به تهیه ایمپلنت idi  نمایید، باید به شما عزیزان بعضی از مزایای این ایمپلنت را بیان کنیم:

یکی از مهم ترین مزایای این ایمپلنت‌ این است که هزینه بسیار کمتری نسبت به ایمپلنت های کشور های دیگر مانند سوئیس، آلمان و …  دارد.

از آنجایی که خیلی از افراد به اولین چیزی که دقت می‌ کنند بودجه ی خود است. که بیشتر اوقات  مشکل این است که نمی ‌توانند هزینه را پرداخت کنند، اما ایمپلنت idi  این مشکل را حل کرده است.

مزایای بعدی کیفیت بسیار بالای ایمپلنت idi  است که به نظر من این مهم ترین نکته است که باید به آن دقت کنید.

همچنین راحتی این ایمپلنت هنگام جویدن، حرف زدن و … می تواند یکی از دلایل محبوبیت آن باشد.

بعضی از افراد برایشان سوال است که چگونه متوجه کیفیت بالای یک ایمپلنت شوند که حین استفاده از آن پشیمان نشوند، باید بگوییم اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که سازنده از کدام کشور است.

 که باید بگوییم ایمپلنت idi  از کشور فرانسه است که از بهترین کشور های است که سازنده ی ایمپلنت هستند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با تیم حرفه ای مستر ایمپلنت‌ تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید