آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »

صفر تا صد انتخاب برند ایمپلنت | معرفی بهترین ایمپلنت دندان

انتخاب برند ایمپلنت یکی از موارد و دغدغه افراد است. در این مقاله 11 ایمپلنت را معرفی کرده ایم.

با بهترین برندهای ایمپلنت موجود در ایران آشنا شوید!

امروزه با گسترش استفاده از روش ایمپلنت به جای دندان های از دست رفته، کشورهای زیادی اقدام به تولید بهترین برندهای ایمپلنت کرده اند. از جمله این کشورهای تولید کننده می توان به آمریکا، سوئیس و کره اشاره کرد. 

انتخاب برند باید با مشورت جراح دندانپزشک باشد در غیر این صورت عوارضی را تجربه می کنید. مرکز ایمپلنت در غرب تهران به شما جهت انتخاب بهترین برند آن کمک می کند.

در این مطلب میخواهیم در مورد بهترین برندهای ایمپلنت موجود در ایران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

رزرو وقت مشاوره و معاینه رایگان

برای ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان شماره تماس خود را بگذارید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان استوانهای کوچک و شبیه به پیچ است که از جنس تیتانیوم ساخته میشود. در واقع دندان پزشکان از ایمپلنت زمانی استفاده میکنند که بخواهند جای خالی یک یا چند دندان را برای بیمار پر کنند.

دقت کنید که این روش برای افرادی که کل دندان های خود یا بیشتر آنها را از دست داده اند، مناسب نیست. در روش کاشت دندان با ایمپلنت، ایمپلنت در استخوان فک جایگذاری و به آن پیوند داده میشود.

ایمپلنت طوری طراحی شده است که در مدت زمان کمی با استخوان فک جوش میخورد و به خوبی نقش ریشه دندان را ایفا میکند. اما مسئله مهم اینجاست که اگر ایمپلنت مورد استفاده، از برندهای معتبر تهیه نشده باشد، میتواند دردسر آفرین باشد و عمل کاشت دندان را بی اثر کند.

عوامل مهم در انتخاب برند ایمپلنت

به این نکته توجه کنید که انتخاب برند ایمپلنت پایان کار نیست بلکه به معنای شروع آن است. مهم ترین قسمت ایمپلنت، مهارت دندانپزشک بوده و برند ایمپلنت فقط 20 تا 30 درصد روی آن تاثیر دارد. نکته بعدی اصل بودن قطعات ایمپلنت است.

متاسفانه در کشور ما استفاده از قطعات تقلبی بسیار رایج بوده و به خصوص اباتمنت که در کارگاه های غیر اصولی ساخته شده و به فروش می رسد. هدف استفاده از این قطعات چیزی جز پایین آوردن قیمت ایمپلنت دندان نیست.

نکته بعدی روکش ایمپلنت است که روکش هایی با برندهای تقلبی از جنس فلز هستند؛ در صورتی که بهترین برندهای ایمپلنت بدون روکش بوده و با روکش های دیجیتال ساخته می شوند. به همین دلیل زیبایی خاصی به دندان ها و چهره شما هدیه می کنند.

عوامل مهم در انتخاب برند

اهمیت برند ایمپلنت

استفاده از ایمپلنت با برندهای معتبر و شناخته شده تاثیر زیادی در درمان و کارگذاری ایمپلنت دارند. انتخاب این برندها باعث افزایش چشم گیر موفقیت در کاشت و کاهش عوارض احتمالی آن می شوند. به همین دلیل امروزه اکثر بیماران از پزشک خود درخواست استفاده از برندهای معتبر ایمپلنت را می کنند.

مقاله مرتبط: فرق پروتز با ایمپلنت

بهترین کشور سازنده ایمپلنت

کشورهای زیادی در حوزه ساخت ایمپلنت در حال فعالیت هستند. در میان این کشورها آمریکا، سوئیس و کره جنوبی نسبت به سایر رقبا پیشرفت زیادی داشته اند. همچنین کشورهایی مانند تایلند و کاستاریکا به علت قیمت مناسب، توانسته اند محصولات خوبی به بازارهای جهانی ایمپلنت عرضه کنند.

چگونه بهترین برند ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین برندهای ایمپلنت را باید به عهده جراح و متخصص دندانپزشک خود بسپارید و با او مشورت کنید. دندانپزشک عمومی اطلاعات زیادی درباره انواع برند ایمپلنت ندارد. یکی دیگر از معیارهای انتخاب برند ایمپلنت داشتن کیفیت قابل قبول بر اساس fda است.

دندانپزشکی مستر ایمپلنت، می تواند به شما به صورت رایگان مشاوره داده و بهترین برند ایمپلنت را با توجه به شرایط مالی و نیاز دندان تان به شما معرفی نماید. کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی مستر ایمپلنت

برای معاینه و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت با شماره های زیر تماس بگیرید.

صادقیه – خیابان آیت الله کاشانی جنب بانک سرمایه ساختمان فربد پلاک 258 طبقه 4 واحد 25

انواع ایمپلنت

بیشتر ایمپلنت هایی که در کل جهان موجود هستند، از فلز تیتانیوم ساخته شده اند؛ چرا که این فلز با بافت استخوان سازگاری خوبی دارد و به سرعت با آن پیوند میخورد. در ادامه این بخش، شما را با بهترین برندهای ایمپلنت آشنا میکنیم، اما پیش از آن، باید به چند نکته توجه داشته باشید.

ایمپلنت ها اگر از برند خوبی انتخاب شوند، روی کیفیت کار دندان پزشک تاثیر میگذارند، به همین خاطر دندان پزشکان، یک ایمپلنت با کیفیت، استفاده میکنند تا بتوانند به این واسطه کیفیت کار خود را افزایش دهند.

پس بهتر است شما نیز به متخصصی مراجعه کنید که از بهترین برندهای ایمپلنت استفاده میکند و قبل از انجام عمل کاشت دندان، شما را برای انتخاب بهترین برند و به صرفه ترین آن راهنمایی میکند.

 همچنین می توانید با شماره های 02144001241 و 02144001240 تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصص ایمپلنت در مرکز ایمپلنت در صادقیه بهره مند شوید.

ایمپلنت آمریکایی

یکی از مهم‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایمپلنت دنیا، ایمپلنت آمریکایی بوده که مرغوبیت آن در دنیا زبانزد است. این کشور توانسته بهترین و برترین برندهای ایمپلنت را به کل دنیا صادر کند که این کار باعث شده تمامی بیماران نیازمند به ایمپلنت در سراسر جهان بتوانند ایمپلنت آمریکایی را انتخاب کنند.

همچنین تنوع در این برند بسیار بالا است که شامل موارد زیر می‌شود:

ایمپلنت آمریکایی zimmer: این ایمپلنت به زیبایی و طبیعی بودن شهرت دارد به همین دلیل محبوبیت خاصی در میان بیماران پیدا کرده است.

 کاربردهای زیاد و کیفیت بالای آن، ایمپلنت زیمر را به یک برند ارزشمند تبدیل کرده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند به کار بردن تانتالیوم به جای تیتانیوم باعث سازگاری آن با بدن انسان شده است. چرا که این پوشش یعنی تانتالیوم از فرآیند رسوب فیزیکی بخار تهیه می‌شود و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمیکند.

ایمپلنت اینترالاک: این برند محصولاتی مانند لایه اکسید ضخیم، کلسیم فسفات و ذرات نانو را در ساخت ایمپلنت‌هایش به کار برده که همین عامل باعث شده تا فرآیند بهبودی خیلی سریع حاصل شود.

ایمپلنت سوئیسی

تمام استانداردهای متعلق به ایمپلنت در این برند رعایت شده است و شما با خیال راحت می‌توانید آن را انتخاب کنید. اگر بخواهید تمام برندهای ایمپلنت را مورد ارزیابی قرار دهید، ایمپلنت سوئیسی جز بهترین ایمپلنت‌ها قرار می‌گیرد.

ایمپلنت سوئیسی انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

neo dent ایمپلنت نئو دینت

ایمپلنت نئودنت در کل دنیا، شناخته ترین برندی است که توانسته با گرفتن گواهینامه های محبوبیت بسیار بالایی به دست بیاورد.

این برند زیر مجموعه شرکت اشترومن ISO و FDA است که کار خود را از سال 1993 به عنوان یک مجموعه مستقل شروع کرد و بعدها توانست با قرار گرفتن در مجموعه اشترومن، کیفیت محصولات خود را چند برابر کند؛ این در حالی است که امروزه به عنوان دومین شرکت بزرگ سازنده ایمپلنت دندانی شناخته شده است.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

این برند در سال 1945 شروع به کار کرده است. محصولات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارد و جزو باکیفیت ترین برندهای ایمپلنت محسوب می شود. جنس ایمپلنت در این برند از تیتانیوم است که این پایه در استخوان فک قرار گرفته و همانند ریشه دندان عمل می کند.

به دلیل سازگاری زیادی که این ماده با بدن شما دارد، امکان بروز عوارض یا آسیب به بافت لثه در آن بسیار پایین است یا اصلا وجود ندارد. البته ایمپلنت های تولیدی این شرکت از جنس های دیگری هم هستند که جز بهترین برندهای ایمپلنت شناخته می شوند. 

spi ایمپلنت اس پی ای

کشور سوئیس جز کشورهایی است که توانسته در زمینه ساخت با کیفیت ترین و بهترین برندهای ایمپلنت، موفق عمل کند. این محصول جز بهترین و باکیفیت ترین محصولات ایمپلنتی قرار گرفته است. اگر به دنبال برندی از ایمپلنت هستید که بتوانید با کمترین هزینه، آن را تهیه کنید، ایمپلنت اس آی سی انتخاب مناسبی است. 

ایمپلنت آلمانی

کشور آلمان در زمینه ساخت ایمپلنت تبحر خاصی از خود نشان داده است. به طوری که استفاده از برندهای آلمانی باعث شده تا آن‌ها را برای ایمپلنت فوری، یا زمانی که استخوان فک نرم یا سخت باشد، ایمپلنت‌های معمولی و تک مرحله‌ای و شکاف‌های کوچک در لثه به کار ببرند. از جمله ایمپلنت‌های آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایمپلنت مدنتیکا: این برند با وجود قیمت بسیار بالایی که دارد، درصد موفقیت کاشت ایمپلنت آن بسیار بالا بوده چرا که میزان تحلیل استخوان در آن کم است.

ایمپلنت بگو bego: به دلیل بالا بودن کیفیت اباتمنت این برند و ساخته شدن آن از زیرکونیوم انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی که لثه‌های حساسی دارند، به شمار می‌رود.

ایمپلنت ای سی ایکس: ایمپلنت icx در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این برند متعلق به کشور آلمان بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این در حالی است که شرکت سازنده آن، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی های این برند میتوان به درصد بسیار پایین خرابی و لق شدن آن اشاره کرد.

ایمپلنت کره‌ ای

 قیمت ایمپلنت کره ای به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، طرفداران زیادی دارد. این برند بیش از 10 سال است که در ایران استفاده می شود و دارای قوی ترین کانکشن بین پایه ایمپلنت و پروتز است.

این کشور توانسته ایمپلنت‌های ارزان قیمتی ارائه دهد به همین دلیل هم از محبوبیت بسیار زیادی در ایران برخوردار است. یکی از معروف‌ترین برندهای ایمپلنت کره‌ای اوستم محسوب می‌شود. همچنین برندهای دیگر این کشور نیز در ایران بسیار طرفدار دارد.

مگاژن: پس از ایمپلنت سوئیسی اشترومن این برند محبوبیت بسیار زیادی دارد.

دیو: ایمپلنت دیو محبوبیت خاصی در ایران پیدا کرده زیرا که قیمت آن بسیار پایین است.

ایمپلنت SewonMedix: ایمپلنت SewonMedix یکی از برندهای ایمپلنت کره ای است که در کشور ما بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این کمپانی در عرصه دندان پزشکی فعالیت دارد و فعالیت خود را در خصوص تولید ایمپلنت دندانی از سال 2006 آغاز کرده است.

ایمپلنت های این برند از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.

بهترین برند ایمپلنت

در بخش های قبلی شما را با انواع برندهای ایمپلنت و ویژگی ایمپلنت های تولید شده توسط این برندها آشنا کردیم. حال می خواهیم، بدانیم که بهترین برند ایمپلنت کدام است؟ برندهای سوئیسی و آمریکایی با توجه به ایمپلنت هایی که تولید می کنند، محبوبیت زیادی دارند.

 برندهای کره ای نیز قیمت مناسبی برای خرید ایمپلنت ها خود در نظر گرفته اند‌. اما در مجموع انتخاب بهترین برند ایمپلنت بر اساس عوامل مختلفی انجام می گیرد. در ادامه می خواهیم شما را با این عوامل بیشتر آشنا کنیم.

از جمله مواری که در انتخاب بهترین برند ایمپلنت تاثیر دارند، می توان به کیفیت و مواد ساخت، تجربه و شهرت، مطالعات بالینی، پشتیبانی و ضمانت و قیمت خرید ایمپلنت اشاره کرد.

 ارائه خدمات پس از فروش، ضمانت و پشتیبانی از جزئیات مهمی است که در انتخاب برند تأثیرگذار است. علاوه بر این، برندهای مختلف قیمت‌ های متفاوتی دارند، باید برندی انتخاب کنید که قیمت مناسبی برای خرید با کیفیت ترین ایمپلنت ها در نظر گرفته است. و هزینه برقرار کرد.

حتماً قبل از انتخاب برند، با دندانپزشک های متخصص مشورت کنید تا بتوانید بر اساس نیازها و شرایطی که دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید.

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟

کشورهایی مانند آلمان، آمریکا، سوئیس و کره جنوبی مهارت و تجربه زیادی در ساخت انواع ایمپلنت ها دارند. این کشورها توانسته اند، بهترین برندهای ایمپلنت را در کشور خود راه اندازی کرده و محصولات این برندها را به سراسر دنیا صادر کنند.

همه بیمارانی که تصمیم به کاشت ایمپلنت می گیرند، ابتدا به سراغ تحقیق در مورد بهترین برندهای ایمپلنت می روند، زیرا می خواهند با توجه به بودجه و نیازی که دارند، با کیفیت ترین ایمپلنت را خریداری کنند.

هر کدام از برندهای مطرح ایمپلنت، محصولات با دوام و با کیفیت زیادی دارند؛ به همین دلیل نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که مثلا کشور آلمان یا آمریکا بهترین ایمپلنت ها را تولید می کند.

 اما باید بگوییم که ایمپلنت های کشور آمریکا و کره جنوبی زبانزد خاص و عام هستند. کشور آمریکا ایمپلنت هایی تولید می کند که سازگار زیادی با استخوان فک دارند، بادوام هستند و شباهت زیادی به دندان های طبیعی دارند.

کره جنوبی نیز ایمپلنت هایی را تولید می کند که با کیفیت هستند، قیمت خرید آنها مقرون به صرفه است. برای انتخاب بهترین ایمپلنت حتما باید از پزشک مشورت بگیرید.

ایمپلنت دندان

عوارض استفاده از برند نامعتبر ایمپلنت

در صورت عدم دقت در انتخاب برند ایمپلنت و سپردن این کار به جراح بی تجربه باعث مبتلا شدن به عوارض زیادی می شوید. مانند:

  • ایجاد عفونت
  • پس زدن ایمپلنت توسط لثه
  • ناراحتی در ناحیه دهان و دندان
  • آسیب به اعصاب دندان
  • عمر کم و شکسته شدن ایمپلنت در اثر کوچک ترین ضربه

و در آخر...

علاوه بر بهترین برندهای ایمپلنت موجود در ایران که از برندهای خارجی هستند، میتوانید برندهای ایرانی که ارزان قیمت تر بوده را نیز بررسی کنید.

در مجموع شرایط به گونه ای رقم خورده است تا شما بتوانید با خیال راحت بهترین برند را انتخاب و از آن استفاده کنید. سعی کنید قبل از اینکه به هزینه آن فکر کنید، به سلامت خود فکر کرده تا پس از کاشت دندان ایمپلنتی، احساس و احوالات خوبی را تجربه کنید.

علاوه بر آن، مسترایمپلنت برای راحتی شما عزیزان شرایط کاشت ایمپلنت اقساطی را نیز فراهم کرده است. حال با توجه به ایمپلنت هایی که در این مقاله معرفی شد؛ انتخاب شما کدام ایمپلنت می باشد؟ در کامنت انتخاب خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید