آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »

ایمپلنت اقساطی طولانی مدت | با تخفیف ویژه (دی 1402)

کاشت ایمپلنت

کاشت ایمپلنت اقساطی

کاشت ایمپلنت اقساطی در مجموعه دندانپزشکی مستر ایمپلنت امکان پذیر است. با توجه به هزینه های دندانپزشکی و کاشت ایمپلنت در ایران که هر چند در مقیاس جهانی بسیار قیمت های پایینی دارد ولی به دلیل شرایط مالی ممکن است برخی قادر به پرداخت هزینه های کاشت ایمپلنت به صورت یکجا نباشند.

پزشکان متخصص مستر ایمپلنت تصمیم گرفتند تا شرایطی را برای آن دسته از بیماران که تمایل دارند از روش های اقساطی برای کاشت ایمپلنت استفاده نمایند؛ ایجاد کنند. در ادامه مقاله به انواع روش های کاشت ایمپلنت اقساطی در تهران می پردازیم.

قیمت ایمپلنت اقساطی

قیمت ایمپلنت اقساطی از حدود 8 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان است. در این بین قیمت ایمپلنت ایرانی اقساطی 8 میلیون و ایمپلنت کره ای تا 15 میلیون تومان است.  همچنین قیمت ایمپلنت سوئیسی قسطی تا 30 میلیون تومان می رسد.

لازم به ذکر است که در کلینیک مستر ایمپلنت با پرداخت پیش پرداخت و بدون پرداخت هیچ گونه سودی شما می توانید دندان های خود را ایمپلنت کنید.

نحوه پرداخت ایمپلنت قسطی

قسط بندی ایمپلنت در مرحله اول به هزینه کاشت کلی آن بستگی دارد. این شرایط در دندانپزشکی مستر ایمپلنت فراهم شده تا شما بتوانید با خیال راحت بهترین برند ایمپلنت را با هزینه قسطی برای کاشت ایمپلنت انتخاب کنید.

شرایط پرداخت قسطی به نحوی است که هزینه تا پایان کاشت ایمپلنت تسویه می شود. این روند بین 3 تا 6 ماه طول می کشد. قسط اول هنگام کاشت پایه ایمپلنت شروع می شود.

قسط دوم در هنگام قالب گیری ایمپلنت است. قسط سوم را هنگام قرار دادن تاج روی ایمپلنت پرداخت می کنید. در برخی موارد این مراحل طی 6 ماه انجام می شود.

به دلیل اینکه ایمپلنت از سایر روش های جایگزینی دندان های از دست رفته مانند اوردنچر، کاشت دندان مصنوعی یا لمینت گران تر است، بسیاری از افرادی که به ایمپلنت دندان نیاز دارند از انتخاب این روش پرهیز می کنند یا به دنبال کلینیک های معتبری در تهران می گردند که این کار را با شرایط اقساطی برایشان انجام دهند.

منظور از ایمپلنت اقساطی این است که شما می توانید پس از معاینه وضعیت دهانتان و بررسی قیمت نهایی، هزینه ایمپلنت دندان را بین 3 تا 6 ماه بپردازید تا از ایمپلنت با کیفیت بالا بهره مند شوید.

کلینیک های معتبر این شرایط را برای بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت را به صورت نقدی ندارند فراهم کرده تا آن ها بتوانند از خدمات کلینیک استفاده کنند.

رزرو وقت مشاوره و معاینه رایگان

برای ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان شماره تماس خود را بگذارید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کاشت ایمپلنت اقساط با چک

برای کاشت ایمپلنت با چک می بایست برای شروع پیش پرداخت 40 درصد نقد و الباقی در 2 چک 4 ماهه باشد. لازم به ذکر است چک های صیادی فقط پذیرفته میشود. 

طرح کاشت ایمپلنت با چک برای بیمارانی مناسب است که بیش از 3 دندان برای ایمپلنت کردن دارند و برای کاشت ایمپلنت های تکی این طرح قابل اجرا نمیباشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح کاشت ایمپلنت با چک با ما تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه کارشناسان مستر ایمپلنت با شما تماس میگیرند.

کاشت ایمپلنت اقساط بدون چک

کاشت ایمپلنت اقساط بدون چک هم برای بیماران عزیز امکان پذیر است. در این روش بیمار مبلغ جراحی و ابوتمنت را پرداخت میکند (حدود 60 درصد) و الباقی مبلغ در زمان ساخت پروتز و نهایی سازی روکش دندان پرداخت میشود. این روش برای ایمپلنت های تکی هم قابل استفاده است.

ایمپلنت قسطی

ایمپلنت اقساطی در تهران

دندان ها نقش بسیار مهمی در زندگی و سلامتی افراد دارند و هنگامی که آسیبی مثل پوسیدگی یا شکستگی و … را ببینند باید در کمترین زمان ممکن به درمان آنها بپردازند.

راه های درمان زیادی برای دندان هایی که آسیب دیده اند یا از بین رفته اند وجود دارد اما ایمپلنت دندان بهترین راه درمان برای دندان های از دست رفته است.

ایمپلنت دندان روش درمانی جدیدی است که با جایگزین کردن دندان های از دست رفته زیبایی و کارایی دندان های طبیعی قبلی و حتی بهتر از آن را به افراد بازگردانده و کیفیت زندگی را افزایش می بخشد.

مقاله مرتبط: قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت اقساطی

به دلیل اینکه ایمپلنت از سایر روش های جایگزینی دندان های از دست رفته مانند اوردنچر، کاشت دندان مصنوعی یا لمینت گران تر است، بسیاری از افرادی که به ایمپلنت دندان نیاز دارند از انتخاب این روش پرهیز می کنند یا به دنبال کلینیک های معتبری در تهران می گردند که این کار را با شرایط اقساطی برایشان انجام دهند.

منظور از ایمپلنت اقساطی این است که شما می توانید پس از معاینه وضعیت دهانتان و بررسی قیمت نهایی، هزینه ایمپلنت دندان را بین 3 تا 6 ماه بپردازید تا از ایمپلنت با کیفیت بالا بهره مند شوید.

کلینیک های معتبر این شرایط را برای بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت را به صورت نقدی ندارند فراهم کرده تا آن ها بتوانند از خدمات کلینیک استفاده کنند.

رزرو وقت مشاوره و معاینه رایگان

برای ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان شماره تماس خود را بگذارید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ایمپلنت دندان قسطی

مزایای ایمپلنت اقساطی در تهران این است که شما می توانید از داشتن یک ایمپلنت گران با برند خوب بهره مند شوید و به جای این که هزینه آن را کامل پرداخت کنید، آن را به صورت اقساط در ماه های آتی بپردازید.

به همین دلیل کاشت ایمپلنت دندان قسطی می تواند این شرایط را فراهم کند که شما با استفاده از ایمپلنت های مرغوب و با کیفیت، لبخند زیباتری به خود هدیه دهید.

ایمپلنت آمریکایی، اروپایی و قیمت قیمت ایمپلنت کره ای بهترین برندهای ایمپلنت هستند که شما با خیال راحت می توانید با پرداخت اقساطی آن ها را انتخاب کنید.

ایمپلنت دندان قسطی برای تمام بیماران مناسب است. فقط نباید چک برگشتی یا اقساط معوقه بانکی داشته باشید. بنابراین اگر شرایط پرداخت نقدی را ندارید به مرکز ایمپلنت در غرب تهران جهت بهره مندی از شرایط اقساطی مراجعه کنید.

اما درصد بسیاری از مردم از این درمان استقبال نمی کنند و دلیل آن قیمت ایمپلنت دندان است که در مقایسه با بقیه روش های درمانی مانند لمینیت دندان، اوردنچر و جایگذاری دندان، گران تر است و امکان دارد اینگونه افراد از پس هزینه آن بر نیایند.

به خاطر دلایلی که گفته شد بیمارانی که نیاز به کاشت ایمپلنت دارند، به دنبال کاشت ایمپلنت اقساطی هستند که بتوانند دوره پرداخت طولانی تری برای هزینه های درمان داشته باشند.

کاشت ایمپلنت اقساطی یعنی اینکه شما پس از بررسی وضعیت دندان ها و تعیین قیمت نهایی می توانید، هزینه ایمپلنت را در چند قسط و طی چند ماه پرداخت کنید. لازم به ذکر است که در کاشت ایمپلنت اقساطی پس از مشخص شدن هزینه، بیمار باید در جلسه ی اول مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در نظر گیرد.

هزینه کاشت ایمپلنت اقساطی دندان به عواملی مانند تعداد و نوع ایمپلنت، مواد و وسایل مورد نیاز و … بستگی دارد که در مکان های مختلف، متفاوت است.

بعد از مراجعه به مرکز درمانی در ابتدا پزشک متتخصص به بررسی وضعیت دندان ها می پردازد و پس از مشخص شدن تعداد ایمپلنت های مورد نیاز و نوع ایمپلنت، هزینه نهایی تا اتمام کاشت را مشخص می کند.

دندان های از دست رفته خود را سریع جایگزین کنید تا دچار تحلیل استخوان فک نشوید

کاشت ایمپلنت اقساطی

چرا کاشت ایمپلنت مهم است

این خیلی مهم است که پزشک شما متخصص پروتز یا ایمپلنت باشد. به این دلیل که میتوانند با مهارت های خود عمر طولانی ایمپلنت را برای شما تضمین کنند. 

همیشه به یاد داشته باشید یک انتخاب خوب برای ایمپلنت میتواند از هزینه های بیهوده در آینده و حتی دوباره کاری جلوگیری کند. 

برای مشاهده قیمت ایمپلنت به این صفحه مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان اقساطی در تهران

درست است که ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین خوبی برای دندان‌های طبیعی باشد ولی اگر فرایند کاشت ایمپلنت بدرستی انجام نشود، ممکن است عوارض داشته باشد.

اما در صورتیکه قبل از کاشت ایمپلنت، بررسی‌های دقیق از لحاظ وجود استخوان کافی، فضای مزیو دیستالی و اکلوزالی کافی وجود یا عدم وجود لثه چسبنده انجام شود و توسط دندانپزشک متخصص ایمپلنت انجام گیرد، عوارضی نخواهد داشت.

همچنین اگر به دلیل نداشتن بودجه کافی این روش را انتخاب نمی کنید؛ می توانید با استفاده از ایمپلنت اقساطی در تهران از داشتن دندان های طبیعی و زیبا بهره مند شوید. .

بعد از ایمپلنت تا چند روز میبایست فشار به فک وارد نشود به همین دلیل بهتر است از سوپ ها و مایعاتی که داغ نیستند؛ استفاده شود تا لثه بهبود پیدا کند و به فک فشاری وارد نشود. این دوره ممکن است تا 5 روز به طول بی انجامد.

ایمپلنت در حقیقت یک جایگزین دندان است که به اندازه دندان های اصلی نیاز به مراقبت دارد. اگر نیاز به ایمپلنت اقساطی دارید می توانید با شماره های 02144001240 و 02144001241 تماس بگیرید.

ایمپلنت اقساطی در غرب تهران

کلینیک های تخصصی دندانپزشکی بسیار زیادی در غرب تهران وجود دارند که با یک سرچ ساده می توان آدرس آنها را دریافت کرد. البته باید بدانید که همه ی کلینیک ها ممکن است شرایط اقساطی برای ایمپلنت را نداشته باشند.

به دلیل وجود قیمت های بسیار زیاد برای ایمپلنت‌ دندان، اطلاع کسب کردن در مورد ایمپلنت اقساطی در غرب تهران یکی از دغدغه های شهروندان ساکن در غرب تهران است. همانطور که می دانید کلینیک های دندانپزشکی غرب تهران دارای پیشرفته ترین دستگاه ها و جدیدترین متریال های روز دنیا هستند که با ارائه ی خدمات بسیار عالی مراجعه کنندگان بسیار زیادی حتی از شهرستان های مختلف دارند.

بنابراین با توجه به نیاز مراجعه کنندگان بیشتر کلینیک های دندانپزشکی دارای شرایط ایمپلنت اقساطی در غرب تهران هستند. اما برای کسب اطمینان از این موضوع بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک مورد نظر پس از اطمینان از کیفیت کار و میزان رضایت مراجعه کنندگان، در خصوص شرایط اقساطی ایمپلنت‌ پرس و جو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل بفرمایید.

از آنجایی که سلامت دندان ارتباط مستقیم با زیبایی لبخند شما دارد، گاهی ناگزیر به انجام ایمپلنت می شوید. پیشنهاد ما به شما عزیزان پیش از اقدام به ایمپلنت این است که ابتدا اطلاعات کافی در مورد ایمپلنت، برند های معتبر آن، کلینیک های دندانپزشکی معتبر و همچنین متخصصی که قصد مراجعه به آن دارید را کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مقاله های ما استفاده کنید.

ایمپلنت اقساطی در شرق تهران

بسیاری از شما عزیزان به دلیل بالا بودن هزینه های ایمپلنت‌ ممکن است که قادر به انجام این کار نباشید. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی به دنبال ایمپلنت‌ اقساطی در شرق تهران هستند. در صورتی که شرایطی وجود داشته باشد که افراد بتوانند هزینه های ایمپلنت خود را به صورت اقساط طولانی مدت و حتی کوتاه مدت پرداخت کنند، مشکل بسیاری از افراد در این خصوص حل خواهد شد.

همینطور که می دانید قیمت ایمپلنت شهر تهران به دلیل استفاده از ایمپلنت های با کیفیت از برند های معتبر خارجی، بسیار بالا است و حتی ممکن است از دیگر شهر ها نیز بیشتر باشد. بسیاری از کلینیک ها نیز این موضوع را درک می کنند و به این دلیل در شرق تهران به صورت اقساطی می توانید ایمپلنت دندان انجام دهید که این اقساط قطعا به سود شما عزیزان است و کمک مالی بسیار زیادی به شما عزیزان می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت‌ اقساطی در شرق تهران می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل بفرمایید و از همکاران ما مشاوره ی رایگان دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید