آخرین مقالات

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان

آشنایی بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان  یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید. در بین برندهایی که وجود دارد؛ مارکی به نام ایویکولار آی پی اس دارای کیفیت بالایی می باشد و دارای استحکام و ماندگاری زیادی است.

برندهای دیگری به نام کازمادنت و اولترادنت وجود دارد که از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ در درجه خوبی قرار دارند. باید به این نکته توجه داشت که موفقیت نتیجه کامپوزیت در درجه اول به نحوه نصب آن و مهارت کار دندانپزشک و در درجه دوم به کیفیت مواد بستگی دارد.

در صورتی که از بهترین مارک کامپوزیت دندان استفاده شود؛ در حالی که دندانپزشک آن را به درستی نصب نکند، نتیجه موفق آمیز نمی باشد. بنابراین علاوه بر مارک کامپوزیت باید در انتخاب دندانپزشک دقت کافی را داشته باشید.

موارد استفاده از کامپوزیت دندان

  • برطرف کردن پوسیدگی دندان
  • ترمیم دندان هایی که در اثر عدم بهداشت دهان دچار آسیب شده و لب پر شده اند.
  • یکدست کردن و یکرنگ کردن دندان ها (برای از بین بردن تیرگی و نامنظمی دندان ها از کامپوزیت دندان استفاده می شود.)

اصلاح ترک خوردگی های کم در دندان

موارد منع استفاده از کامپوزیت دندان

در صورتی که فرد شرایط لازم برای کامپوزیت را نداشته باشد؛ نمی تواند از آن استفاده کند. برای مثال دو فک و دندان ها روی هم قرار گرفته اند (اکلوژن) که در این صورت دندان ها با ارتودنسی منظم می شوند.

مقاله مرتبط: آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

تغییر رنگ کامپوزیت دندان

تغییر رنگ کامپوزیت دندان به مواد آن بستگی دارد. در صورتی که از بهترین مارک کامپوزیت دندان استفاده شود؛ ماندگاری آن بیشتر می باشد و امکان تغییر رنگ آن در طولانی مدت می باشد. کامپوزیت دندان در اثر تماس با برخی ترکیبات رنگی دچار تغییر رنگ می شود.

در مواد اولیه غذایی که دارای رنگدانه هستند؛ در صورتی که ناصاف تر و خشن تر باشند، موادی که در کامپوزیت دندان به کار رفته است سریعتر تغییر رنگ پیدا می کنند. در برخی از کامپوزیت، موادی که در این روش استفاده می شود؛ قدرت بیشتری برای جذب مواد غذایی رنگدانه دار را دارد و به راحتی دچار تغییر رنگ می شود.

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را در زمینه بهترین مارک کامپوزیت دندان کسب کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با بهترین مرکز ایمپلنت دندان در غرب تهران یعنی مستر ایمپلنت تماس بگیرید. تمامی قیمت های این مرکز رقابتی است و شما می توانید تک تک قیمت ها (قیمت ایمپلنت دندان) را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید