آخرین مقالات

ایمپلنت کره ای سوان مدیکس sewon medix

ایمپلنت کره ای سوان مدیکس sewon medix

ایمپلنت کره ای سوان مدیکس sewon medix

ایمپلنت کره ای سوان مدیکس sewon medix

ایمپلنت سوان مدیکس

در این مقاله قصد داریم به ایمپلنت سوان مدیکس بپردازیم .بسیاری از دندانپزشکان آن را از بهترین سیستم با کیفیت بالا در جهان ترجیح می دهند.

در ایمپلنت، پایه درون فک افراد قرار می گیرد که به آن فیکسچر که نقش ریشه دندان را ایفا می کند؛ می گویند. این پایه در فرآیند تولید آن از آلیاژ های گوناگون همچون تیتانیوم که درصد بیشتری را در همه پایه ها دارد؛ استفاده می شود.

ایمپلنت کره ای سوان مدیکس sewon medix از جمله ایمپلنت های با کیفیت ساخت کره جنوبی است که مورد تایید سازمان انگلستان، آمریکا، KFDA (سازمان غذا و دارو کره) و GMP کره می باشد. به همین دلیل این ایمپلنت ها مورد استقبال تعداد زیادی از افراد در جهان است.

این ایمپلنت (sewon medix implant) در دسته ایمپلنت هایی با طراحی پیشرفته مطابق با استاندار جهانی قرار گرفته است. از مزیت های مهم این طرح در هنگام کاشت آن احتیاج زیادی به دریل کردن استخوان فک نمی باشد که این مورد سبب تمایل بیشتر افراد برای انتخاب این ایمپلنت در مقایسه با سایر ایمپلنت های کره ای می باشد.

شرکت سون مدیکس قریب به ۱۴ سال فعالیت در تولید ایمپلنت دارد. آلیاژ ایمپلنت های سون مدیکس از جنس تیتانیوم می باشد که نسبت به تیتانیوم اروپا سختی بالاتر و مقاومت بالاتری دارد. این ایمپلنت کره ای در ایران پس از آزمایش های کنترل کیفی معتبر به تایید وزارت بهداشت رسیده است.

برای آشنایی با انواه ایمپلنت کره ای و قیمت ایمپلنت کره ای می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت ایمپلنت سون مدیکس

اصولا ایمپلنت های سوئیسی، آلمانی و آمریکایی نسبت به ایمپلنت های کره ای قیمت بالاتری را دارند. توجه داشته باشید که قیمت بالای ایمپلنت دلیل موجه ای بر بالا بودن کیفیت آن ها نمی باشد. 

چرا که محصولات مشابه ایی با درصد کیفیت پایینی وجود دارند که با قیمتی بالاتر حتی از اصل آن ها عرضه می شوند. شما می توانید از طریق صفحه قیمت ایمپلنت، هزینه و قیمت ایمپلنت کره ای و دیگر انواع ایمپلنت را مشاهذه نمایید.

کلینیک دندانپزشکی مستر ایمپلنت

برای معاینه و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت با شماره های زیر تماس بگیرید.

صادقیه – خیابان آیت الله کاشانی جنب بانک سرمایه ساختمان فربد پلاک 258 طبقه 4 واحد 25

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید