آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »

پرسلین ونیر و انواع جنس لمینت دندان

پرسلین ونیر

پرسلین ونیر

پرسلین ونیر از مواد سرامیکی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، در جهان توسط برند های مختلفی ساخته می شوند. برای پوشاندن عیب ظاهری دندان و همچنین تطابق رنگ لمینت با دندان ها، انتخاب مارک لمینت با مشورت دندانپزشک متخصص قابل انجام است. در بازار برند های لمینتی با کیفیت و با ظاهری شبیه به دندان های طبیعی در انواع متفاوتی وجود دارند. پرسلین ونیر برای برقراری پیوند با مینای دندان بسیار مناسب می باشند.

در دسته بندی کلی 2 نوع لمینت سرامیکی استاندارد و لمینت بسیار نازک بدون تراش وجود دارند و هر کدام دارای معایب و مزایای مختص به خود هستند. در دسته لمینت سرامیکی استاندارد، لمینت داوینچی و از دسته لمینت سرامیکی بدون تراش، برند لومینیرز بهترین مارک لمینت دندان می باشند.

می توان گفت ونیر سرامیکی دوراتین بسیار با دوام و دارای استحکام بالا می باشد و در مورد برند MAC باید گفت توسط دندانپزشکان خاص و برای افراد خاص انتخاب می شوند و علت آن قیمت بالای لمینت MAC می باشد. جهت انتخاب بهترین روش درمان و بهترین مارک لمینت به بهترین مرکز ایمپلنت در غرب تهران مراجعه کنید و آگاهی لازم را به کمک دندانپزشک خود به دست آورید.

انواع جنس لمینت دندان

برای کاشت لمینت، دندانپزشک بعد از بررسی دندان ها، شروع به آماده سازی آنها می کند. این کار، گاهی با تراشیدن بخشی از مینای دندان و گاهی بدون تراشیدن انجام می گیرد. در ادامه دندانپزشک از دندان بیمار قالبی تهیه کرده و آن را برای لابراتوار می فرستد تا با نظر بیمار لمینت مورد نظر ساخته شود. ونیر از مواد متفاوتی ساخته شده که در زیر به آن ها اشاره شده است:

سرامیک توده ای

سرامیک توده ای مختص به هر فرد ساخته می شود و زیبایی بی نظیری دارد، اما آنچنان مقاومت و دوامی ندارند.

سرامیک فشرده

این نوع ونیر ها به راحتی ساخته می شوند و ضخامت بیشتری نسبت به دیگر ونیر ها دارند. ضخامت بیشتر سرامیک فشرده سبب دوام و محکم تر بودن آن ها شده است.

دی سیلیکات لیتیوم

برای افرادی که مبتلا به بروکسیم یا دندان قروچه می باشند، این ماده بسیار مناسب است، زیرا سبب می شود تا آسیبی به دندان ها در هنگام دندان قروچه وارد نشود. این نوع ونیر مقاوت و استحکام بالایی داشته و برای ساخت آن از رایانه کمک گرفته می شود.

زیرکونیوم

زیرکونیم از فراوان ترین عناصر می باشد که این ماده همانند دی سیلیکات لیتیوم، بسیار با دوام و مستحکم می باشد. مقاومت این ماده به دلیل شباهت نوع آن به تاج دندان می باشد و به همین جهت در برابر ساییدگی مقاوم است. زیرکونیوم جنس غیر شفافی هم دارد که سبب پنهان شدن خرابی های لایه زیری دندان می شود. این ماده مزایایی دارد که عبارتند از:

  • در حفره دهانی هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.
  • مقاومت و استحکام آن به حدی بالاست که ممکن است حتی تا 50 سال ماندگاری داشته باشد.
  • این نوع ماده با بدن سازگاری خوبی دارد.
  • تقریبا هر نوع ترمیمی به کمک زیرکونیوم قابل انجام است.
  • در دهان بوی بدی ایجاد نمی کند.
    ضد اسید بوده و آلودگی ها را به خود جذب نمی کند، پس تمیز کردن دندان در این شرایط بسیار راحت تر است.

در صورتی که قصد داشتید از خدمات ما استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنم حتما لیست قیمت های مستر ایمپلنت مانند قیمت ایمپلنت دندان و دیگر هزینه ها را مشاهده کنید تا متوجه مزایا کار با ما را درک کنید.

مقاله مرتبط: بهترین مارک کامپوزیت دندان

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را در زمینه پرسلین ونیر و انواع جنس لمینت دندان کسب کرده باشید.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید