آخرین مقالات

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه

ایمپلنت سوئیسی در صادقیه ، سلام دوست عزیز، در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، قیمت ایمپلنت سوئیسی در صادقیه، مزایای

ادامه مطلب »

ایمپلنت فوری در صادقیه

ایمپلنت فوری در صادقیه ، سلام دوستان! امروز می‌خواهم درباره‌ی یک موضوع جالب و مفید بحث کنم، یعنی ایمپلنت فوری در صادقیه. این مقاله به دنبال

ادامه مطلب »

ایمپلنت کره ای در صادقیه

ایمپلنت کره‌ای در صادقیه ، یک پنجره به بهترین روش‌های ایمپلنت دندان . سلام به دوستان عزیز. امروز می‌خواهیم درمورد مرکز ایمپلنت کره‌ای در صادقیه صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

ایمپلنت قسطی در صادقیه

مرکز ایمپلنت قسطی در صادقیه ، دوست عزیز، ایمپلنت قسطی یکی از روش های مدرن و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در صادقیه، مرکز

ادامه مطلب »
دندانپزشکی اطفال

سوالات متداول در زمینه دندانپزشکی اطفال

سوالات متداول در زمینه دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال  و کلا دندانپزشکی عمومی از مهم ترین مسائلی است که همیشه مورد توجه و بررسی قرار می گیرد، به همین دلیل می خواهیم در این مقاله به سوالات متداول دندانپزشکی اطفال بپردازیم با ما همراه باشید.

1اولین دندان های شیری کودک از چه زمانی رشد می کند؟

اولین دندان های کودک از ۶ ماهگی شروع به رشد می کند و تا ۳ سالگی تمامی دندان های شیری کودک تکمیل می شود.بعضی از دندانپزشک ها می گویند زمان دندان درآوردن بچه‌ها ارثی است. البته کودکانی که تا پایان ۱۸ ماهگی هنوز هیچ دندانی درنیاورده باشند، باید تحت معاینه پزشک قرار بگیرند.

2چگونه می توان از پوسیده شدن دندان های کودک جلوگیری کرد؟

زمانی که والدین کودک خود را برای معاینه به دندانپزشکی کودکان می برند پس از معاینه دندانپزشک برای جلوگیری از بروز پوسیدگی دندان از تکنیک هایی همچون فلوراید تراپی ، فیشورسیلانت و ارتودنسی پیشگیری استفاده می کند.

3برای تمیز کردن دندان های کودکم چکار کنم؟

باید حداقل یک بار در روز در هنگام خواب و ترجیحا از یک مسواک نرم که برای نوزادان طراحی شده است برای تمیز کردن دندان کودکتان استفاده کنید.

4مسواک مناسب کودکان چه مشخصاتی دارد؟

از یک سالگی که دندان ها شروع به رشد کرده اند والدین باید با رویش اولین دندان کودک اقدام به تمیز کردن آن ها کنند، در ابتدا برای تمیز کردن دندان ها از گاز استریل یا یک دستمال نرم استفاده کنید پس از آن برای مسواک زدن ، مسواکی را تهیه کنند که نرم باشد و باعث آسیب بافت لثه نشود و سر آن متناسب با اندازه دهان کودک باشد.

1زمان مناسب برای اولین ویزیت چه زمانی می باشد؟

 والدین بهتر است با رویش اولین دندان های شیری کودک خود را برای معاینه به دندانپزشکی کودکان ببرند تا کودک تحت معاینه قرار گیرد.

2هر چند وقت یک بار کودک برای چکاپ باید به دندانپزشکی کودکان مراجعه کند؟

دندانپزشک کودکان معمولا توصیه می کند هر ۴ الی ۶ ماه یکبار کودک برای چکاپ باید به کلینیک دندانپزشکی کودکان مراجعه کند تا سلامت دندان های او حفظ شود.

3برای محافظت از دندان های کودکم از حوادث ورزشی چه کار کنم؟

محافظ دهان و دندان وسیله ای پلاستیکی و نرم است که توسط متخصص دندانپزشکی کودکان ساخته می شود و برای محافظت از دندان ها، لب ها، گونه ها و لثه های کودک از آسیب های مرتبط با ورزش استفاده می شوند.

4آیا خوردن انگشت شست دست و پا برای دندان های کودک مضر است؟

عادت های خوردن انگشت شست پا و سینه مادر در اوایل زندگی مشکلی ندارد ولی به طور کلی تنها زمانی که برای یک دوره طولانی مدت ادامه یابند باید با دندانپزشک متخصص اطفال مشورت شود تا در مورد کنترل آن درمان مناسبی صورت گیرد.

اشتراک گذاری مطلب

با ما در تماس باشید

  • تهران ,فلکه دوم صادقیه, خیابان آیت الله کاشانی
    جنب بانک سرمایه , ساختمان فربد پلاک 258.
    طبقه 4 واحد
  • 02144045596

  • 09302994400

  • info@mr-implant.com

مطالب مرتبط

لطفا امتیاز دهید